XRV750 RD07a 1998 - BV 44 DOI

XRV750 RD07a 1998 - BV 44 DOI

Mesajde Andry » Mar Ian 06, 2015 10:08 pm

O scot şi pe asta la vânzare, deşi nu-mi vine s-o dau dar e nevoie de o maşină. (anul trecut când am luat-o n-aveam carnetul pentru cat.B aşa că făceam stoc de Africane :P ).

De când am luat-o am pus pe ea şi echipamente şi crăpături după cum urmează:

Accesorii:
Topcase Givi Maxia III 55L + spătar + portbagaj metalic + kit iluminare ( au fost noi anul trecut, acum are ceva julituri topcaseul )
Sidecase Heavy Duties prima variantă ~52 litri bucata ( sunt ceva mai mari faţă de cele stock, au fost făcute 'la comandă' ) + suporţi HD.
Crashbar Heavy Duties Adventure
Şa modificată la Dan din Timişoara
Geantă de ghidon branduită Africa Twin
Proiectoare LED 10W 60­­° dispersie montate sub faruri, se aprind la pornirea poziţiei
Tobă Race mult dorită de alţi Africanişti
Voltmetru digital Dietz ( calibrat după tensiunea de la bornele bateriei )
Parbriz înalt Givi
Priză 12V frumos instalată în bord
Baterie gel VoltOn cumpărată în vară
Canistră 5L neagră, cumpărată din Bosnia :)

Modificări:
Furcile sunt o combinaţie struţo-şmecherie marca Zoli™ mai lungi cu ~3cm faţă de cele stock + arcuri progresive + capace cu ventil.
Foaia de 42 dinţi ( 2 zale scoase din lanţ ).
Pompă benzină vacumatică Mikuni + pompă originală de pe un RD03. ( o folosesc pe cea electrică )

The bad:
Carena faţă crăpată
Carenă stânga spartă, lipită cu powertape ( nici nu se vede de la 3 metri :D )
Parbriz crăpat şi lipit.
Crashbarul a fost crăpat ( defect fabricaţie ), l-am sudat înainte de concediu dar a crăpat iar.
Apărătoarea albă de plastic a lanţului, situată lângă foaie, este ruptă.
Coburul drept a fost îndoit, dar s-a rezolvat.
Carena şi parbrizul le-am rezolvat chiar în prima zi din concediul de anul acesta, m-am dat la roata unui Sandero prin pădure.
Carena stânga am rezolvat-o proptind-o din mers într-o scândură a unui gard, scândura ce era îndreptată lasciv contrar sensului meu de mers.

Kitul de lanţ are ~ 15.000km, uleiul din motor l-am schimbat la fiecare 6000km cu Yacco MVX500 15W50 + filtru Hiflo, ITP valabil până în (cred că aprilie) 2016 şi RCA până în 13 martie 2015.
A prins ploaia îngheţată de la sfârşitul lui noiembrie afară, dar de la inceputul lui decembrie stă într-un garaj încălzit, în Braşov.

Consumul pe 6000km în concediul de anul acesta ( vezi poze ) a fost de 6% +/- 0.1% ; am tras de ea peste tot că... aşa merg eu. ( tinereţe, coate belite ).
Altceva, dacă-mi mai aduc aminte.

Poze găsiţi aici : https://drive.google.com/folderview?id=0Bzq0vFK9Pel3akVCV0phY0g3S1U (N-am făcut special poze, le-am luat care de unde s-au nimerit.)


Preţuri cam aşa:

Motocicletă = 3001 € ( crashbar Givi + suporţi sidecase Hepco&Becker SAU crashbar HD + suporţi sidecase HD )

Motocicletă + topcase = 3210 €

Motocicletă + topcase + sidecase = 3456€


Contact : 0726 277 393
Avatar utilizator
Andry
 
Mesaje: 478
Membru din: Joi Aug 18, 2011 4:38 pm
Localitate: Braşov
Motocicleta: XRV750 Gri-Negru

Re: XRV750 RD07a 1998 - BV 44 DOI

Mesajde Andry » Vin Apr 01, 2016 8:57 am

Tot spre vânzare, fără RCA şi probabil în curând rămâne şi fără ITP.

Eu nu o voi plimba curând, pentru că nu am timp/chef/bani pentru motociclit anul acesta.

Poze de astă-vară pe aici : http://olx.ro/oferta/honda-africa-twin- ... 4j9U0.html
Avatar utilizator
Andry
 
Mesaje: 478
Membru din: Joi Aug 18, 2011 4:38 pm
Localitate: Braşov
Motocicleta: XRV750 Gri-Negru

Re: XRV750 RD07a 1998 - BV 44 DOI

Mesajde Andry » Lun Iul 18, 2016 3:39 pm

A ajuns pe mâna lui Florad începând cu 2.05.2016, se poate închide anunţul ! (-)cla|cla
Avatar utilizator
Andry
 
Mesaje: 478
Membru din: Joi Aug 18, 2011 4:38 pm
Localitate: Braşov
Motocicleta: XRV750 Gri-Negru


Înapoi la Motociclete

cron