Salut

Salut

Mesajde serj » Vin Oct 14, 2011 2:17 pm

Salut si bine v-am gasit!

Eu sunt Sergiu, nascut prin Iasi in '78, dar mutat de ceva timp in Bucuresti. In momentul asta sunt posesorul unui VFR 800 VTEC; am mai avut un Nipru, doua CBR-uri de 600 si un alt VFR.

Si acum presupun ca o sa vina intrebarea: ce caut eu aici? Din dorinta de a mai iesi de pe asfalt (soft enduro) am inceput sa caut un motor enduro touring si am ajuns la Africa Twin. Problema e ca nu vreau sa vand VFR-ul deocamdata, iar bani de o Africa intreaga nu sunt in stare sa strang (ii cheltui pe alte prostii) astfel incat am ajuns la urmatorul proiect: Africa Twin facuta din bucati (stiu ca tot acolo ajung sau mai scump, dar mi se pare ca merita). Mi-a venit ideea asta pornind de la anuntul de pe acest forum al Profesorului cu cadrul de RD07 de vanzare.

Cam asta e povestea mea si fiti siguri ca o sa pun multe intrebari :)

prima: care este diferenta intre motoarele de RD07 cu 50 CP si RD07 normal cu 60 (sau 62) CP?

Bafta!
serj
 
Mesaje: 35
Membru din: Mie Oct 12, 2011 12:21 pm
Localitate: Bucuresti
Motocicleta: VFR 800, RD04

Re: Salut

Mesajde marius.roibu » Vin Oct 14, 2011 2:22 pm

Nici o diferenta. Totul se face din admisiile de la carburatoare! Daca ai sa te apuci sa o faci pe bucati s-ar putea sa dureze ceva! Poate are sa ti se urasca pana ce termini! Mai bine ia legatura cu Cristi, am vazut ca a dat de curand un rd03 cu 1600E si arata foarte fain
Imagine
Avatar utilizator
marius.roibu
 
Mesaje: 91
Membru din: Vin Iul 15, 2011 10:43 am
Localitate: Craiova
Motocicleta: XRV 650 RD03

Re: Salut

Mesajde cstelia » Dum Oct 16, 2011 9:52 am

serj scrie:prima: care este diferenta intre motoarele de RD07 cu 50 CP si RD07 normal cu 60 (sau 62) CP?


Salut Sergiu,
Restrictia de la 60 CP la 50 CP la AT se face in 3 feluri:
- axa cu came diferita
- set de jiclere diferit
- restrictionarea amestecului in camera prin niste saibe in galeriile dintre carburatoare si chiuloasa.

In functie de tara pentru care a fost construita motocicleta s-au folosit una sau mai multe metode. Am pe undeva informatia asta... o sa o caut si postez.
Powered by morning coffee
Avatar utilizator
cstelia
 
Mesaje: 795
Membru din: Mie Feb 16, 2011 10:07 pm
Localitate: Timisoara
Motocicleta: XRV's

Re: Salut

Mesajde serj » Dum Oct 16, 2011 11:14 pm

marius.roibu scrie:Nici o diferenta. Totul se face din admisiile de la carburatoare! Daca ai sa te apuci sa o faci pe bucati s-ar putea sa dureze ceva! Poate are sa ti se urasca pana ce termini! Mai bine ia legatura cu Cristi, am vazut ca a dat de curand un rd03 cu 1600E si arata foarte fain


Stiu ca o sa dureze, dar nu ma sperii eu asa usor. Cu Cristi am vorbit, insa nu pentru o motocicleta, ci pentru cadrul de RD07 :D. Maine dupa ce termin treaba in Caransebes ma prezint la Cristi sa iau cadrul.


cstelia scrie:
Salut Sergiu,
Restrictia de la 60 CP la 50 CP la AT se face in 3 feluri:
- axa cu came diferita
- set de jiclere diferit
- restrictionarea amestecului in camera prin niste saibe in galeriile dintre carburatoare si chiuloasa.

In functie de tara pentru care a fost construita motocicleta s-au folosit una sau mai multe metode. Am pe undeva informatia asta... o sa o caut si postez.



cred ca e ceva de genul (am gasit-o aseara): http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin-technical-specs/73521-africa-twin-rd07a-xrv750-engine-restriction-details.html

Intrebam pentru ca motorul pe care l-am cumparat din Austria are 35kw conform hartiilor cu care a venit.

Multumesc
serj
 
Mesaje: 35
Membru din: Mie Oct 12, 2011 12:21 pm
Localitate: Bucuresti
Motocicleta: VFR 800, RD04

Re: Salut

Mesajde cstelia » Lun Oct 24, 2011 8:47 am

Motor ai, cadru ai, acum te asteptam cu vesti, sa vedem cum evolueaza lucrarile :)
Powered by morning coffee
Avatar utilizator
cstelia
 
Mesaje: 795
Membru din: Mie Feb 16, 2011 10:07 pm
Localitate: Timisoara
Motocicleta: XRV's


Înapoi la Membri

cron