AFRICATWIN 2014

Site-ul nostru cel frumos şi deştept

AFRICATWIN 2014

Mesajde raoulserban » Mie Aug 28, 2013 3:25 pm

Vuieste netul cum ca Honda pregateste un urmas pentru renumita AT. chipurile un CEO Honda Italy a spus ca in 2014 va fi prezentata noua AT.
Avand in vedere ca Varadero si Transalpul au luat calea AT-ului , liniile de productie fiind desfintate si ca la ora actuala Crossrunerul, Crostourerul nu sunt nici pe aproape de potentele TA-ului si AT-ului , si concurenta are o felie zdravana din sectorul ADVENTURE parerile sunt impartite legat de cum ar trebui sa arate Noua Afrikana.
Unii zic ca trebuie sa fie competitorul direct la KTM-ului 990, altii ca va fi un 1200cc gen GS sau SuperTenere. Bas ca ar fi o chestie sa aibe 800cc si sa bata la fund F800 or Triumph900.
Ca posesor de AT , eu zic ca principalul atu al afrikanei a fost simplitatea in constructie si fiabilitatea, iar marele minus a fost greutatea.
mi-ar placea sa vad la "posibila" Noua afrikana urmatoarele:
-garda inalta la sol
-scut de alu la fel de bun ca la batranica
-2sau 4 cilindrii in V, 850-1000cc
-abs decuplabil, sa fuga spateel pe pietris
-sa de 2 persoane
-subcadru rezistent pentru o carca de bagaje
-rezervor cu o autonomie de 400km
-Musai, da musai 2 faruri rotunde si una spect agresiv
- 190kg-200 la plin
-minimum de electronica

Voi cum a-ti vedea Nueva AT?
Avatar utilizator
raoulserban
 
Mesaje: 897
Membru din: Sâm Feb 19, 2011 5:03 pm
Localitate: Timisoara
Motocicleta: afriKa twin rd04

Re: AFRICATWIN 2014

Mesajde Korben » Mie Aug 28, 2013 8:36 pm

ma Raoul, am baut eu prea multa bere sau ai deschis doua topicuri identice?
Imagine
Avatar utilizator
Korben
 
Mesaje: 873
Membru din: Mie Feb 16, 2011 1:49 am
Localitate: Arad
Motocicleta: XRV750 RD07A

Re: AFRICATWIN 2014

Mesajde raoulserban » Mie Aug 28, 2013 10:22 pm

Ups
.....
Musai NAT tre sa aiba 90 de cai si un cuplu pe masura. Ceva imi zicw ca va fi pe cardan ca inaintasul afrikanei
Avatar utilizator
raoulserban
 
Mesaje: 897
Membru din: Sâm Feb 19, 2011 5:03 pm
Localitate: Timisoara
Motocicleta: afriKa twin rd04

Re: AFRICATWIN 2014

Mesajde Andry » Joi Aug 29, 2013 6:25 am

draku s-o ia de literă, cu tot cu ăla kare a inventat-o ! (-)gyro1
Avatar utilizator
Andry
 
Mesaje: 478
Membru din: Joi Aug 18, 2011 4:38 pm
Localitate: Braşov
Motocicleta: XRV750 Gri-Negru

Re: AFRICATWIN 2014

Mesajde raoulserban » Joi Aug 29, 2013 8:35 am

cred ca ar fi o chestie sa aibe vreo 3 setari pt. injectie, functie de dorinte
Am uitat ca roata pe fata sa fie de 21 si aia pe spate de 18
Avatar utilizator
raoulserban
 
Mesaje: 897
Membru din: Sâm Feb 19, 2011 5:03 pm
Localitate: Timisoara
Motocicleta: afriKa twin rd04

Re: AFRICATWIN 2014

Mesajde raoulserban » Joi Aug 29, 2013 9:04 am

eu am avut experiente palcute cu fiabiitatea Rotax. ar putea face Honda o smecherie
http://www.brp-powertrain.com/desktopde ... _read-333/
Avatar utilizator
raoulserban
 
Mesaje: 897
Membru din: Sâm Feb 19, 2011 5:03 pm
Localitate: Timisoara
Motocicleta: afriKa twin rd04

Re: AFRICATWIN 2014

Mesajde Korben » Joi Aug 29, 2013 9:36 am

pai asa mai bine iau motoru' ala de Rotacs si il pun pe africana mea, nu mai astept dupa desteptii aia de japi
doar un "mic" detaliu, nesemnificativ as putea sa spun: lantul e pe dreapta (-)machine2
Imagine
Avatar utilizator
Korben
 
Mesaje: 873
Membru din: Mie Feb 16, 2011 1:49 am
Localitate: Arad
Motocicleta: XRV750 RD07A

Re: AFRICATWIN 2014

Mesajde raoulserban » Joi Aug 29, 2013 10:59 am

Nu neaparat sa cumepre motorul de la Rotax, ar fi ditamai palma, Honda fiind producator de motoare insa ar fi o treaba sa fie Paralel Twin
Avatar utilizator
raoulserban
 
Mesaje: 897
Membru din: Sâm Feb 19, 2011 5:03 pm
Localitate: Timisoara
Motocicleta: afriKa twin rd04

Re: AFRICATWIN 2014

Mesajde cstelia » Joi Aug 29, 2013 12:43 pm

raoulserban scrie:mi-ar placea sa vad la "posibila" Noua afrikana urmatoarele:
-garda inalta la sol
-scut de alu la fel de bun ca la batranica
-2sau 4 cilindrii in V, 850-1000cc
-abs decuplabil, sa fuga spateel pe pietris
----> ABS-ul e pentru pionieri :!!
-sa de 2 persoane
-subcadru rezistent pentru o carca de bagaje
----> Rezista si ala vechi, doar ca "o carca de bagaje" nu se pune in spate unde sta topcase-ul pentru ca ridici centrul de greutate ca urmare ai o manevrabilitate mai scazuta.-rezervor cu o autonomie de 400km
----> Exista variante aftermarket, pentru asta nu trebuie sa cheltui ~10k eur pe un motor nou
- Musai, da musai 2 faruri rotunde si una spect agresiv
- 190kg-200 la plin
-minimum de electronica
-----> cam greu in ziua de azi cand toti fac motoarele pe injectie si nu pe carburator.

Voi cum a-ti vedea Nueva AT?


Ideea generala e ca oricat ne dam cu curul de pamant, un AT cum e cel vechi, DAR cu putere mai multa si greutate mai redusa, nu se va face, pentru simplul motiv ca in economia de piata nu se mai fac lucruri fiabile. Suntem societate de consum, trebuie sa consumam, lucrurile trebuie sa se strice, sa cumparam altele, sa aibe si chinezii de lucru, etc etc

Nu stiu ce planuri aveti voi, ceilalti posesori de AT, dar eu unul, voi tine de motocicleta asta cu orice pret, asa cum e ea... grea si cu numai 60CP. Prefer sa nu plec primul de la semafor si nici sa nu pot merge cu 200 pe autostrada, dar daca se strica ceva "in middle of nowhere" sa pot sa remediez/improvizez imediat. Daca dau pe jos cu ea sa pot sa o ridic si sa plec mai departe, nu sa trebuiasca sa rulez un soft de diagnoza de pe laptop (vezi unii posesori de noul super tenere). Daca ajung in Uagadugu si bag benzina de 60 de octane sa nu mi se blocheze injectia ci sa pot sa ma tarai cu 50-60km/h dar sa ajung la destinatie.

Nu sunt impotriva progresului si a tehnologiei, dar pana acum un singur lucru invatat in viata asta nu a dat gres... (-)]{=_* KISS (Keep It Simple Stupid)
Powered by morning coffee
Avatar utilizator
cstelia
 
Mesaje: 795
Membru din: Mie Feb 16, 2011 10:07 pm
Localitate: Timisoara
Motocicleta: XRV's

Re: AFRICATWIN 2014

Mesajde Korben » Joi Aug 29, 2013 1:50 pm

Pai se pare ca piata de africane s-a cam stabilizat, nu prea mai vinde nimeni
Din cand in cand arunc cate un ochi pe site-urile romanesti, se vand (si se cumpara) mult mai putine africane decat acum 2-3 ani (pe bikeshop sunt 3 sau 4 bucati)
Si nu cred ca e din cauza asa-zisei crize
Recunosc ca am uneori accese de dementa si imi vine cate un gand negru ca voi vinde africana si imi voi cumpara... ei, in momentul asta ma trezesc la realitate si imi dau seama ca nu am ce sa cumpar cu acelasi pret (sau apropiat), o motocicleta care sa faca mai multe chestii si sa ma simt mai bine decat pe actuala africana
Nu sunt foarte convins ca daca as putea sa ma lipsesc de 10-15 mii de euro as cumpara una dintre motocicletele moderne
Da, exista situatii in care mi-as dori sa am mai multa putere, dar daca adun, scad si trag linie ajung la concluzia ca am cea mai buna motocicleta din lume
Si mai ales cea mai frumoasa
Imagine
Avatar utilizator
Korben
 
Mesaje: 873
Membru din: Mie Feb 16, 2011 1:49 am
Localitate: Arad
Motocicleta: XRV750 RD07A

Următorul

Înapoi la Discuţii despre xrv.ro

cron