de marius.roibu » Joi Iul 21, 2011 1:26 pm
Cu deschiderea de la suruburi, e mai complicat. Sunt sigur ca intre RD03 si rdo7 e diferenta. Inca o chestie pe masura ce motorul capata uzura ele mai trebuiesc usor deschise. Daca de nou motorul avea 2 ture juma peste zeci de mii de km tre sa fie desfacute mai mult ca sa aiba din nou mersul dinainte. Cel mai bine, pleaca de la o valoare de cca 2 ture si apoi dai cate un sfert de tura. Fa o plimbare cu motorul si vezi, daca iti da rateuri pe deccelerare inseamna ca ai amestec sarac si mai tre sa le mai deschizi...dc mere bine...le lasi asa, verifici bujiile sa nu fie afumate si dc si ata e ok...atunci asa raman
De mentionat...spatele lasa l cu un sfert de tura peste fata ...ex 2 1/2 fata 2 3/4 spate...(spatele mere mai cald si e bine sa fie putin mai bogat)