alternator

Re: alternator

Mesajde constantin » Joi Mai 15, 2014 10:03 am

cateva pozne.
semnalizatorul si manichiura sunt primele pe lista spre rezolvare.

Fişiere ataşate

IMG_20140515_091532.jpg
IMG_20140515_091601.jpg
IMG_20140515_091607.jpg
IMG_20140515_091615.jpg
IMG_20140515_091634.jpg
IMG_20140515_091645.jpg
IMG_20140515_095318.jpg
constantin
 
Mesaje: 13
Membru din: Lun Mar 17, 2014 11:05 am
Motocicleta: africa twin RD07

Re: alternator

Mesajde cstelia » Joi Mai 15, 2014 9:17 pm

Ada magaoaia la Nadrag sa o studiem si noi.
Powered by morning coffee
Avatar utilizator
cstelia
 
Mesaje: 795
Membru din: Mie Feb 16, 2011 10:07 pm
Localitate: Timisoara
Motocicleta: XRV's

Re: alternator

Mesajde raoulserban » Joi Mai 15, 2014 10:05 pm

Magaoaie e putin spus. Cam mare dracovenia

[ Post made via Android ] Imagine
Avatar utilizator
raoulserban
 
Mesaje: 897
Membru din: Sâm Feb 19, 2011 5:03 pm
Localitate: Timisoara
Motocicleta: afriKa twin rd04

Re: alternator

Mesajde Andry » Vin Mai 16, 2014 6:59 am

Cam mare pentru că au ales acea carcasă, îţi dai seama din poze că se putea şi mai mică. Radiatorul ar fi fost indicat să-l fi pus cu lamelele verticale, pentru a disipa mai repede căldura, dar "merge şi-aşa".

Tensiunea sunt măsurate cu faza scurtă pornită ? Dacă da, atunci e puţin cam multicel la turaţie ridicată, poate mai şurubăriţi la rezistorul variabil.
Avatar utilizator
Andry
 
Mesaje: 478
Membru din: Joi Aug 18, 2011 4:38 pm
Localitate: Braşov
Motocicleta: XRV750 Gri-Negru

Re: alternator

Mesajde constantin » Vin Mai 16, 2014 1:16 pm

Mi-ar placea mult sa particip la intrunire (depinde de finante).

Despre cutia aleasa pot sa spun ca fixarea puntii si a triacelor, cositorirea si asezarea placii cu tranzistori-rezistente face ca spatiul sa fie la limita si in afara de asta distributia caldurii este cu atat mai usoara - mai ales ca spatiul afectat sub aripa laterala de plastic este suficient.

Voltajul masurat asa cum este in pozele pe care le-am aratat este intr-adevar cu faza scurta.(ambele becuri)
Pot regla sa fie la valoarea optima pe care o s-o aflu prin postarile voastre. 14.5...14.3 ar fi ok in aceleasi conditii de turatie - consumatori?. o sa ma uit in orice caz. (nu am avut decat cateva minute la dispozitie ptr calibrari-reglaje-probe insa cu luminile stinse voltajul este mai mic, 14.7 fiind maximul masurat)

fara sa diluez scopul topicului -urmatorul pas e sa montez releu care sa preia curentii de pe contactii pompei de benzina.-dar asta e alta poveste.
constantin
 
Mesaje: 13
Membru din: Lun Mar 17, 2014 11:05 am
Motocicleta: africa twin RD07

Re: alternator

Mesajde Korben » Sâm Mai 17, 2014 9:19 pm

constantin scrie:
fara sa diluez scopul topicului -urmatorul pas e sa montez releu care sa preia curentii de pe contactii pompei de benzina.-dar asta e alta poveste.

o simpla dioda will do the job
nu e necesar vreun releu
Imagine
Avatar utilizator
Korben
 
Mesaje: 872
Membru din: Mie Feb 16, 2011 1:49 am
Localitate: Arad
Motocicleta: XRV750 RD07A

Anterior

Înapoi la Sistemul electric

cron